深度累考

If you don't want me - Perry Blake

存档灵魂:

If you don't want me
如果你不想要我

 

【歌词】

Clueless we soldiered on
Stillborn to worlds unknown
People who've never been
They cry no tears at all
没有线索但我们始终坚持
生死不明世界未知
从来没有人
哭泣却不落泪。

If you don't want me
Let me know
If you don't need me
Then let me go
If you don't love me anymore
Then you don't love me any less
如果你不想要我
请让我知道
如果你不需要我
就让我走开
如果你不再爱我
就别再喜欢我。

Clear skies were never mine
Dark clouds are all I've known
That people who've never seen
True love could only know
晴朗的天空没有我
乌云密布覆盖着我
从来没有人
真爱却不知。

If you don't want me
Let me know
If you don't need me
Then tell me so
If you don't love me anymore
Then you don't love me any less
如果你不想要我
请让我知道
如果你不需要我
就让我走开
如果你不再爱我
就别再喜欢我。

If you don't want me
Let me know
If you don't need me
Then let me go
If you don't love me anymore
Then you don't love me any less
如果你不想要我
请让我知道
如果你不需要我
就让我走开
如果你不再爱我
就别再喜欢我。

You don't love me any less
就别再喜欢我。


评论

热度(37)